KOMMANDE ATRAKTION - Battle Los Angeles!



Jag brukar inte direkt vara den som hetsar upp mig över amerikanska storproduktioner.
Men den här otroligt snygga trailern fick mig faktiskt att längta tills novembermörkret 2011. Det är nämligen då filmen World Invasion: Battle Los Angeles ska ha premiär. För regin står den halvokände Jonathan Liebesman vars största tidigare produktion varit den mediokra The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning (2006). Den här gången rör det sig dock inte direkt om någon blysam budget, nej snarare tvärt om. Columbia Pictures har nämligen bestämt sig för att sikta högt och har gett Liebesman hela $100,000,000 att leka med. Att filmens största stjärnor är Aaron Eckhart och Michelle Rodriguez får mig även att tro att pengarna snarare gått till avancerade specialeffekter än till megaskådisarvoden. Nu är det ju lite svårt att komma med en kvalificerad gissning så här tidigt men enligt trailern ser det mycket spännande ut. Kanske lite som någon form av en Post-9/11 Independence Day (1996).  

Titta själv:

http://www.youtube.com/watch?v=ORb3zC8z94w&feature=player_detailpage


Kristoffer Pettersson - 2011-01-20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0